esmaspäev, 13. september 2010

Minu suvi

Minu suvi oli väga tore. Käisin Hiiumaal, Saaremaal, Muhumaal ja paljudes teistes kohtades. Suve alguses sain endale koera. Ta on nii armas ja ta nimi on Ella. Hiiumaal käin ma iga aasta. Peale mei pere tulevad sinna veel kolm mu ema sõbrannat oma peredega. Kokku on meid seal viisteist. Nagu iga aasta, üürisime ka see kord paariks päevaks ühe maja ja ööbisime seal. See aasta käisime Hiiumaal Hiiumaa tipus ja läksime jala mingile laiule. See laid mulle ja teistele lastele eriti ei meeldinud, seega olime seal väga vähe aega. Pärast Hiiumaad käisin mõndadel sünnipäevadel. Enamus neist olid igavad osad aga päris ägedad. Kahekümnendal augustil käisime Muhumaal mu ema sõbranna sünnipäeva tähistamas. See oli kuskil talus. Seal oli väga lõbus. Siis eriti mitte kui veel valge oli aga kui pimedaks läks siis oli seal talu õue peal väga lõbus kuni pooled otsustasid magama minna. Lapsed pidid magama kõik koos ühes toas. Väiksemad magasid muidugi vanemate juures. Aga seal toas kus kõik teised lapsed pidid magama läks sõjaks, sest seal oli ainult kolm voodit. Lõpuks lahenes see asi nii, et kolm kõige suuremat said voodites magada, nende hulgas ka mina, ja ülejäänud magasid põrandal madratsi peal. Öösel magada eriti ei saanud sest osad täiskasvanud laulsid õues kella viieni. Hommikul ärkas mu vend ja üks teine poiss hommikul kell seitse. Ma ei tea kuidas nad seda suutsid. Igatahes ülejäänud lapsed tõusid kell pool üksteist. Pärast läksime kõrval talusse näitust vaatama. Mingid poisid olid need pildid joonistanud ja need olid väga ilusad. Pärast kui oli aeg lahkuda sõitsime Saaremaale. Seal käisime niisama sugulastel külas. Pärast, kui koju jõudsin tuli hakata kohe jälle asju pakkima, seat oli vaja sõita Tartusse. Jälle sünnipäevale. Seal oli igav ja kohe hommikul hakkasime tagasi sõitma. Kaks päeva enne kooli käisin järjekordselt sünnipäeval. See kord õnneks Tallinnas.
Kokkuvõttes oli mu suvi väga põnev ja ma jäin sellega rahule.

4 kommentaari: